NotesWhat is notes.io?

Notes brand slogan

Notes - notes.io

Doktor Hektör — 26/05/2024 21:06
to ac
Doktor Hektör — 26/05/2024 21:29
acion mu banı
Doktor Hektör — 26/05/2024 21:36
?
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:11
Vay çok marjinalsin
HK — 26/05/2024 22:13
Amına koyduğum gavat olmamak marjinal olmak mı?
Onlarca kez muhabbeti geçti "gavat" kelimesinin. Ne durumda olursa olsun söylendiğinde rahatsız olduğum bir hakaret
Marjinal olmak sanki anlamını bilmediğin kelimeleri kullanmaya daha yakın bir durum ha?
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:20
Siz bana sesde türlü küfrü ediyorsunuz ben Bi kere çıkıp bundan dolayı bir yerden atmadım. Daha önce benim olduğum yerde gavat muhabbeti bile geçmedi, muhabbet esnasında o anlamda kullanılmadığıni bile bile böyle trip atıyorsan pick me'lik var sende
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:21
O Küfürden rahatsız olduğunu söylemek 🤨

Banlamak 🤠
HK — 26/05/2024 22:21
Bunu kaç kere söylüyorum bilmiyorum, küfür edildiğinde kikirdersen küfür edilmesini normalleştirirsin amk. Ki o sırada foxyle rey seni zorbalarken ben susturmaya çalışıyorum. Arada bana hakaret ediyorsun. Pick me de öyle bir şey değil ayrıca amk. Doğru kullandığın bir terim yok mu ya?
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:22
Of gülüyorum tamam anneme küfür edin okey gülüyorsam edin sorun yok gülersem anneme orospu muamelesi çekilmesine bir şey diyemem ya demi
HK — 26/05/2024 22:22
Normal şartlar altında şakasına yaptığım bir şeydi, foxy hak etti fln dedi 1-2 saat kalsın dedim. "Vay çok marjinalsin" gibi bir mesajdan sonra nasıl bir tepki bekliyordun?
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:23
1 2 saat sonra açarım yazmak yerine ignorelarsan ne dememi bekliyordun
Ama ha pc kapandı mı instadan wpden dcden her yerden yaz
HK — 26/05/2024 22:23
Benim de sana benzer ithamlarda bulunduğum bir zamanda yapsaydın doğru. Zorbalandığın bir durumdayken susturmaya çalışıyorum. Durduk yere hakaret ediyorsun.
HK — 26/05/2024 22:24
Konuşmak zorunda kalacaktım geri dönseydim, konuyu uzatmak istemiyordum o yüzden cevap vermedim?
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:25
Yav amina koyayım foxyi biliyorsun banlayacakti, ben de her zaman yaptığımı yapıp r yaptım. Anında anladım özür dileyecektim banlandın, şu 1 2 saat banli kalsın demen bile ne kadar ilgi bağımlısı olduğunun gerçeği. 1 2 saat banli tuttun otoriteni gösterdin vay sen Bi farklısın sanki
HK — 26/05/2024 22:25
Dmden şaka ya da pardon yazmak yerine emir vermekle mi oluyor peki bu?
İlgi çekmek ile bağlantısını anlatır mısın tam olarak?
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:26
Bu zamana kadar melisa hakkında en ufak dalga geçici şey bile yapmama rağmen yanlışlıkla sana gavat diyince banlayinca baya korumuş oldun, namusunu falan da kurtardın
HK — 26/05/2024 22:26
"Yanlışlıkla gavat demek" nasıl bir çelişki amk
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:26
Emir vermedim, acion mu banı diye soru sordum amk
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:26
Yav amina koyayım
He amk birden bire sana gavat diyesim geldi
HK — 26/05/2024 22:27
Yazdığın şey bu tınıda olsa cevap verirdim amk
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:28
Sana o anlamda gavat demedigimi bilmene rağmen, dediğine göre 1 2 saat banli tutmak ve Dmden ignorelamak.
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:28
Birebir aynısını yazdım amk ne tınısı, emir versem banı aç falan derim
HK — 26/05/2024 22:28
Kelimeyi kullanmaman için uyarı maksadında yaptım aklında kalması için. Diyorum eğer foxy açıyorum dediğimde bence kalsın bir gün demese açacaktım da.
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:29
Of baya akılda kaldı
HK — 26/05/2024 22:29
Kalmadı mı sence?
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:29
Baya cezalandirdin beni, istersen mamamin yarısını da kes iyice akılda kalir
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:29
Gerizekali misin yoksa mahsus mu yapıyorsun
HK — 26/05/2024 22:30
Uslubunu değiştirdiğin zaman görüşürüz balım 😊
Doktor Hektör — 27/05/2024 19:46
Ben sana istemeden de olsa seni rahatsız edebilecek bir küfür ettiğim ve daha sonra seni alttan almak yerine konuyu uzattığım için özür dileyim, sen de bana üstten baktığın, patronunmuş gibi gördüğün, ders vermeye ve konuyu gereksiz şekilde uzattığın için özür dile öpüşüp barışalım kapatalım konuyu. Bu özürün içinde Ozzy'e attığın resmimin özürünü de bonus olarak kabul ederim kapatırız konuyu.
HK — 27/05/2024 19:57
Ciddi konularda diyalog kurarken rahatsız olduğum birisiyle öpüşüp barışasım pek yok açıkçası. Hiç hata yapmadım/her konuda tamamen haklıyım gibi bir şey söylemiyorum. Ama gerçekten konuşma tarzın uzlaşmacı değil kışkırtıcı.
Asıl alt sebep bu amk sikmişim hakaretini şeyini. Her diyaloğumuzda sen şeyle birisin böyle birisin vaay ulan ne adamsın gibi konuşup uzlaşı bekliyorsan hayır amk
Konu ben de değilim bu arada. Genel konuşuyorum.
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:05
Ne diyeyim yalvarıp ayaklarına mı kapanayım, hassas noktanı anlayabiliyorum ve bunun için özür dilerim ama bile isteye o anlamda kullanmadım. Herhangi bir küfür edecektim Foxy'e, klasik R RP'si yaparken sana ettim. Benim konuşma tarzımda bir şey yok ama ben seni kaç seferdir alttan alıyorum bilemiyorum, senin beni bir arkadaştan daha çok oyun aracı olarak görmen, her türlü hakaret/küfür/aşağılama, gecenin herhangi bir saatinde ulaşabildiğin her yerden rahatsız etme, yardım istediğin her şeyde sana yardımcı olmam (bir derdin olduğunda gelip benimle konuşuyorsun, dertleşiyorsun, içini döküyorsun, sana her türlü yardımı sağlıyorum mesela. (bundan şikayetçi değilim)), sizin beni sürekli aşağılamanıza rağmen gidip bir şey dememem gibi şeyler var. Ben diyaloglarımda öyle konuşmuyorum, sen beni banlıyorsun ve ben senin beni şaka olarak banladığını düşünüp geri almanı bekliyorum. O an telefondan hızlıca yazdığım için sana emir kipi olarak geliyor (ama değil) ve mesaj yazmıyorsun, sen beni ignorelayınca ilgini çekebilecek bir şey yazıyorum ve bakıyorsun. Benim sana dün yaptığım konuşma tarcı kışkırtıcı bile değil, benim kendi halim. Kışkırtıcı olsam olayla alakasız bin tane şey söylerim sana ve cevap hakkı tanımadan sebep uydurup engellerim. Ama senin bana patronummuş gibi davranman, haddimi bildirmeye çalışmandan rahatsız olduğum için bu genel halimden ufak kışkırtıcılık eklemiş olabilirim hakkını yemeyim. Eğer o an banlamasan özür dileyecektim zaten, ama sen banladın, eğer sunucuya geri alsan sesde "özür dilerim" diyip normal yolumuza dönecektik, almayıp patronluk tasladın. Benim senle daha önce "gavat" kelimesi üzerinden sohbetimiz yok sen bana "daha kaç defa dicem şunu deme" triplerindesin. Dememi istemiyorsan bir daha onu deme derdin ben de özür dileyip demezdim ki bilerek isteyerek demedim.
Eğer, haksız olduğumu düşünseydin engeli açmazdın veya gruptan çıkardın (veya bi şey yazardın), hatta seni engellemesem yazacaktın bile ama onu bilemeyeceğim. Bu durumda ikimizin de hataları var, ben sana düzgünce konuşalım anlaşalım diyorum sen "akılda kalması için mamanı 2 gün kestim" modunda takılıyorsun, yapma etme. Seninle alt üst durumunda değiliz, arkadaşız amına koyayım. Böyle triplere gerek yok, senin trip atma huyunu bilmiyorum biliyorum ama bu kadar da gereksiz tribe hiç gerek yok hem de olayın boktan bir olay olmasına karşılık. Sen özür dilemesen bile bugün 19.46'da attığım mesajda saydığım kendi hatalarımdan dolayı özür dilerim. Ancak bunu sen de biliyorsun ki olayın böyle uzun metinler yazarak restleşme durumuna getiren sensin hem de çok ufak bir olaydan ötürü.
Bir şey yazmadan önce yazdığım tüm cümleleri okumanı tavsiye ederim ama okumazsın sen biliyorum
HK — 27/05/2024 20:09
Ekli değilken yazabildiğini bilmiyordum. O an yazmaman için engelledim açıkçası. Boşu boşuna uzatmanın anlamı yoktu çünkü
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:11
Discord hakkında fun fact: Eğer herhangi birisiyle 1 tane bile ortak sunucun varsa, ve dmden başkalarının sana yazması kapalı değilse yazabiliyorlar. Dalga geçme amacı değil, öğrenmen için. Sonra kışkırtmış oluyorum
HK — 27/05/2024 20:11
Kışkırtmaktan kastım o değil
HK — 27/05/2024 20:12
Aksini iddia etmedim zaten? Senden beklediğim şey şu bu fln gibi bir şey demedim. Bir süre konuşmak istemiyorum. Banlama sebebim de(foxye sorabilirsin) akılda kalıcı olmasıydı. Gayet de mantıklıydı ne düşünüyorsan düşün. Çok marjinalsin gibi alakasız ve hakaretvari bir mesaj atmandan dolayı açmama kararı aldım. "Her konuşmada haksız çıkmayı başarıyorsun" dediğimiz konu da ciddi konuşurken takındığın tavır zaten. Durduk yere alakasız yerlere konuyu bağlaman ve hakaret etme çabası. Hakaret samimi olduğun yada nefret düzeyine geldiğin durumlarda kullanılır.
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:19
Neden konuşmak istemiyorsun? Benim sana bugüne kadar ne gibi bir kışkırtmam olmuş, sırf seni kırmamak için her türlü boku alttan alıyorum, Beta'nın da öyle bi sözü vardı hatta "seni alttan altım sırf sen üzülme diye"... Akılda kalıcılık olarak ne kastediyorsun, ben senle kavga ederken nişanlın ile olan durumuna küfür mü etmeyim? Öyleyse zaten 2 gündür diyorum alalade bir küfür diye, istemeden etmiş de olsam özür diliyorum. Çok marjinalsin lafım da akılda kalmış bana yazman için, haksız mıyım kalmadı mı? Bana yazdın, konuştuk, şimdi yine konuşuyoruz. Her konuşmada haksız çıkmayı başarıyorum değil, siz beni haklı görmek istemiyorsunuz. Space'e gidiyorum geliyorsunuz alakasız şeylerle ağzıma sıçıyorsunuz, EAFC oynuyoruz, (bence) hepinizden iyi oynuyorum ama sonra gelip bana laf atıyorsunuz, FRP yapıyoruz tamamen senin kurduğun sistemde modluk yapıyorum beğenmiyorsun yaptığımı. Ben konu falan bağlamıyorum, sadece haklı olduğum konularda konuşuyorum o kadar. Ki hakaret etme çabası demesi gereken en son kişi sensin çünkü anneme orospu muamelesi çekip üste çıkmaya çalışıyorsun, kardeşimin öleceğini söylüyorum "e hani nerde kaldı fifa" tınısında cümle kuruyorsun. Seni kaç defa uyarıyorum ama hala devam ediyorsun, sonra aynısını ben de yapıyorum suçlu ben oluyorum ama orayı fazla deşmeyim. Size ettiğim hakaretlerin tamamının samimiyet belirtisi olduğunu bildiğini düşünüyorum, yoksa kim sana AVM'de dımdızlak kalınca DC'den arkadaşına annesinin numarasını verir ki? (O arkadaşı onla buluşmak için Bursa'ya gelip 7k harcıyor ama kendisi katiyen reddediyor, sonra komikmiş gibi gülerek anlatıyor cartı curtu) Hala konuyu gereksiz şekilde uzatıyorsun, nolursun uzatma öpüşüp barışalım.
WP'den de engellemişsin, profil fotoğrafın gitmiş. Cidden o kadar mı istemiyorsun? Arkadaşlık belirtisi olarak mı yoksa 2. mesajımda yazdığım "EAFC oynama aracı'na" gerek kalmadığı için mi istemiyorsun
HK — 27/05/2024 20:20
Engellemedim?
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:20
Image
HK — 27/05/2024 20:21
Cidden engelli değil.
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:21
PP'ni kaldırdıysan benim hatam, Tolga harici tanıdığım herkesin PP'si var o yüzden öyle sanmam gayet doğal özür dilerim.
HK — 27/05/2024 20:22
Şimdi kontrol ettim. Engellemişim, ama profili de kaldırdım.
Gece konuşuyorduk. Mesaj atarsın da bildirim gelmesin diye engelledim
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:23
Yok canım daha neler. Ben o kadar ahlaksız birisi miyim
HK — 27/05/2024 20:23
sabah açacaktım aklından çıktı, konusu açılmayınca da kaldı öyle
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:23
Birisi beni engelliyor ulaşmaya çalışıyorum, pes.
HK — 27/05/2024 20:23
Öyle değil amk
4 5 gün oldu ben engelleyeli
bu konudan bağımsız
couple pp fln mevzusu
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:24
Dün pp vardı da neyse. Şaka bir yana ben senle barışmak için her şeyi deniyorum arkadaşlığımız bozulmasın diye, çünkü ben sadece seni değil, tüm ekibi ortamı seviyorum. Ama sen hala yanaşmak istemiyorsun, istemezsen sen bilirsin zorlayacak değilim. Ama bilmenizi istediğim tek şey ben sizin iyiliğinizi haricinde bir şey düşünmüyorum, yoksa şimdiye kadar sizi satmıştım kaç defa birilerine. Kimin sizi satmamı istediğini de söylemeyim şimdi KVKK falan var
HK — 27/05/2024 20:27
Yaptığın fedakarlıkların farkındayım. Pc salma fln mevzusu. Üstteki mesajı okudum ama bence akşam aklına gelirse cringe olacaksın gereksiz duygusallıktan dolayı.
Bursaya gelme mevzusunda ben istemediğimi belirttim ayrıca
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:27
İki tik olmamış son mesajım, doğru
Image
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:28
Zaten senin için gelmedim, dram duygusallık kasıyom o konudan keyfi olarak
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:28
Barısıoz mu barısmıoz mu
HK — 27/05/2024 20:31
Şöyle, dediğim dialog konusundan rahatsız olan tek kişi ben değilim. "Aptal" şakası yapıyoruz evet. Ama gerçekten düşünmeden hareket ettiğini umduğum(ki bunun iyi olan seçenek olması garip) çok durum oluyor. Çocukluk dersin başka bir şey bersin. Foxy ve Taha'nın da sunucuda bulunmamandan dolayı bir şikayeti yok. Ortam dediğin de o zaten ayda 1 gelen pattos fln değildir diye düşünüyorum. Bu konuda bana "yetki" verdiler diyeyim.
Ve gerçekten birkaç gün ara herkes için daha iyi olur gibi.
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:36
Herkes Foxy'nin şeyinden şikayetçi kimse bir şey diyor mu hayır, orada asıl küfür sana bile değildi, oyun oynarken senin bana orospu, orospu çocuğu demişliğin de var ama oyundan dolayı dediğin için takmıyorum mesela. Öyle diyorsanız okey, kabullenemediğim kısım arkadaş olduğum kişilerin sanki resmi bir şey yönetiyormuşuz gibi, veya daha kısaca berkay özgür gibi davranması. ama ara verince bir şey değişmeyecek, çünkü ortada değişmesi gereken bir şey yok. diyalog konusundan rahatsızsanız ne olduğunu söyleyin o zaman, veya daha önce biriniz bile gelip benle bu durum hakkında konuştu mu? hayır. bazı şeylerin gereksiz boku çıkartılıyor, sonuçta burası arkadaş ortamı..
HK — 27/05/2024 20:41
Sen hala burdaki maksadı anlayamadın sanırsam.
Önce oyun kusmını söyleyeyeyim, evet en iyi oynayan sensin. Ama ben şahsen çoğu zaman kasten kötü oynadığını düşünüyorum. Eli fifaya alışkın olan birisi olmadığım için elimden geleni yapıyorum ve ancak öyle "iyi" denebilecek düzeyde oynuyorum. Tahada da var aynı durum. Benzer cümleleri ona da kuruyorum aynı şeyi düşündüğüm zaman. Küfür etmemin sebebi de o bir noktada, ben elimden geleni yapıp "ortalama üstü" oynuyorum. Ben çabalarken sen sikine takmadan oynayınca gereksiz bir rahatsızlık oluyor.
Konuşmayalım dememdeki sebep de şu, konu hiçbir zaman bana "gavat" demen değildi. Burda şaka amaçlı söylediğinin ben de farkındayım. Kelimeyi kullanmaman için uyarı maksadında attım onu. Ki dediğim gibi marjinal fln yazmasan açacaktım birkaç saate
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:42
Oyun ne alaka anlayamadım ama iyi tamam cevaplayım, hayır ben oynadığımız oyunu takmıyorum değil takıyorum, ama mesela tek başıma oynayınca pas verip atak kurgusunu kendim başıma üretirken siz olunca üretemiyorum. mesela senle oynadığımız kariyer modunda niye oynadım çünkü sen tek bir oyuncuydun, sana pas attığımda şut çekiyordun sadece
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:43
Ignorelanmaktan rahatsız oldum
Bi şey de olsa söylemeni istedim
HK — 27/05/2024 20:43
Aptal yerine koydun yani?
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:43
Ben de seni rahatsız ederek konuşturttum
Aptal yerine niye koyayım amk?
Üçünüz dahil kimse bana bi şey yazmadı, cevap almak için ilgi çektim
Bu
HK — 27/05/2024 20:43
Hakaretvari bir mesajla cevap istiyorsan aptal yerine koyuyorsundur amk
HK — 27/05/2024 20:44
Kimmiş ilgi meraklısı?
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:44
O marjinal cümlesi için de özür dilerim
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:44
İlgi meraklısı olmakla alakası yok
sen beni banlamışsın
üçünüze de yazıyorum
tek bir geri dönüş yok
HK — 27/05/2024 20:44
Aynen.
Nasılmış kendinle konuşmak?
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:44
o an sinirle cevap almak için yazdım
cevap aldım
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:45
Sonra ben "kışkırtmış" oluyorum
Sunucudan banladınız bi şey demediniz
1-2 saat sonra açacağım deseydin
veya taha foxy deseydi
bi şey demezdim
HK — 27/05/2024 20:45
Bunu söyleseydim anlamı olmazdı amk
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:46
ya ne anlamı amk
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:46
şu paragrafı yazmak yerine banlayıp benim alakasızca bir şeyi anlamamı beklemiş olmamalısın di mi amk ya
olayları konuşarak çözmek yerine banlayıp benim kendim çözmemi bekliyorsun
ben o an gavat dediğimden dolayı banladığını düşündüm, eğer bundan dolayı banladığını söyleseydin okey derdim
napayım altıncı hissim ile seni mi anlamaya calısayım
foxy de bana böyle yazdı bu arada
Image
ben de o banın sebebini gavat dememle alakalı sandım
sonuçta foxy seninle sesde
niçin banladığını ona söylemişsindir
o da bana böyle yazmıştır
diye düşündüm
HK — 27/05/2024 20:48
Asıl maksat buydu zaten. Diyorum az biraz duygusal boşluk oluşturursam kelimeyi kullanmaya cürret ettiğin zaman illa ki aklına gelecekti.
Marjinal fln dalgasından dolayı sonradan aldığım bir karar şuan bahsettiğim.
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:50
Cidden çok sikimsonik bir konu, ikimiz de içimizi döktüğümüze göre ikimiz de bana göre haksızız. gel öpüşüp barışalım özür dileyelim birbirimizden bitsin kapansın konu, ben neyi dikkat etmem gerektiğini anladım. ara verip zaman geçmesini beklemek hiçbir şey değiştirmez böyle oturup konuşmadıktan sonra
sen benden rahatsız olduğun şeyleri söyledin
ben senden rahatsız olduğum şeyleri söyledim
ikimiz de hatalarımızı anladık
eğer ben sana hiç yazmasaydım isterse 1 yıl geçsin senin neden banladığını anlayamazdım
çünkü niye yaptığını söylemek yerine tahmin etmemi bekliyorsun
ki en son tahmin edilecek benim size göre olan o tavrım
HK — 27/05/2024 20:51
Olum bunu diyemezsin ya
En son attığım mesajda söyledim ya amk
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:52
tamam 1-2 saat bekleteceğin şey için de geçerli bu
1-2 saat akılda kalması için bekletiyorsun
sana küfür etmem mi akılda kalacaktı
HK — 27/05/2024 20:53
1 2 saattir banlısın ve diğer kişiler sana ulaşmamış. Demek ki bir haksızlık olduğunu vs. düşünmüyorlar ve fikrimin arkasındalar. Bu hakaret etmen için bir sebep mi
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:53
kısa bir felsefe arası: kelimelere de o kadar çok takılmanı önermem bu arada, önemli olan içinde taşıdığı anlam. dil de bir nevi böyledir, anlam olmadan kelimelerin hiçbir değeri yoktur.
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:53
ben sana hakaret etmedim
marjinal dedim
HK — 27/05/2024 20:53
"Hakaretvari" yazıp marjinal gözükesim gelmedi.
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:54
Demek ki bir haksızlık olduğunu vs. düşünmüyorlar ve fikrimin arkasındalar. Ben o an onu niye düşüneyim, zaten sana yazdığım şey neyse onlara yazdığım şey de o
ne zaman acacaksınız banı
ben sana hala gel barışalım benim de hatam var senin de hatan var ikimiz de haksısız ben hatalarımı anladım özür dilerim falan diyorum sen konuyu gereksiz şekilde uzatıp kendini haklı çıkarmaya çalışıyorsun.
Ben seni önemsediğim, seninle kavgalı, kırık durmamak için senle konuşmak istiyorum sen hala bana laf çakma derdindesin
HK — 27/05/2024 20:56
Laf çakma derdindeyim.
Evet.
Bir ay fln olarak belirledim vakti. Duruma göre artabilir


(ortak dm grubunda yazdığım şeyler, engellemişti cevap hakkı tanımadan engellediği için gruba yazmıştım ben de)
Doktor Hektör — 26/05/2024 22:32
Tartıştığım konuda haksız çıkınca ben (tartıştigim kişi o an istemeden de olsa yanlış kelime kullandığını anında fark edip banlamasa o an sesde özür dileyeceğini söyledi ama ben bir pick me boyum)
Image
Doktor Hektör
removed
whyzra
from the group.
— 27/05/2024 20:58
Doktor Hektör
removed
PanTTos
from the group.
— 27/05/2024 20:58
Doktor Hektör — 27/05/2024 20:58
Image
Durumu istediğin kadar arttır, arkadaşlık bu değil. Dediğim en ufak şeye cevap bile vermedin, ama benim cevap verdiğim veya kabul ettiğim konuları sanki şimdi konuşmamışız gibi patronluk taslamaya çalışıyorsun. Aynen kışkırtıyorum, diyaloglarımda sorun var aynen. Ama gidip hiçbir arkadaşıma "süreyi arttırıyorum 1 ay maman yok sonra bakarız" gibi davranmadım, o arkadaşım benim fotoğrafımı çekip başkalarına atmış, arkamdan konuşup yüzüme farklı davranmış, veya CC ile adresimi ismimi bulmuş olsa bile. Çünkü ben arkadaşlık gibi gözüken ama çıkar ilişkisi gibi şeylere pek yanaşmıyorum
Eğer beni gerçek bir arkadaş olarak görmüyorsan, olabildiğince her yerden engelle. Hatta annemin numarasını alıp Latif'e at, umrumda değil, sonuçta gerçeği bilmiş olacağım.
Doktor Hektör — 27/05/2024 21:07
Sırf birisine sinir olduğum için şimdi gidip yetkimin olduğu her yerden banlamalıyım 🤠
HK
left the group.
— 27/05/2024 22:46
Doktor Hektör
removed
Insidious Tutor
from the group.
— 27/05/2024 23:50
     
 
what is notes.io
 

Notes.io is a web-based application for taking notes. You can take your notes and share with others people. If you like taking long notes, notes.io is designed for you. To date, over 8,000,000,000 notes created and continuing...

With notes.io;

  • * You can take a note from anywhere and any device with internet connection.
  • * You can share the notes in social platforms (YouTube, Facebook, Twitter, instagram etc.).
  • * You can quickly share your contents without website, blog and e-mail.
  • * You don't need to create any Account to share a note. As you wish you can use quick, easy and best shortened notes with sms, websites, e-mail, or messaging services (WhatsApp, iMessage, Telegram, Signal).
  • * Notes.io has fabulous infrastructure design for a short link and allows you to share the note as an easy and understandable link.

Fast: Notes.io is built for speed and performance. You can take a notes quickly and browse your archive.

Easy: Notes.io doesn’t require installation. Just write and share note!

Short: Notes.io’s url just 8 character. You’ll get shorten link of your note when you want to share. (Ex: notes.io/q )

Free: Notes.io works for 12 years and has been free since the day it was started.


You immediately create your first note and start sharing with the ones you wish. If you want to contact us, you can use the following communication channels;


Email: [email protected]

Twitter: http://twitter.com/notesio

Instagram: http://instagram.com/notes.io

Facebook: http://facebook.com/notesio



Regards;
Notes.io Team

     
 
Shortened Note Link
 
 
Looding Image
 
     
 
Long File
 
 

For written notes was greater than 18KB Unable to shorten.

To be smaller than 18KB, please organize your notes, or sign in.