Online note taking app - Notes.ionotes

Fast | Easy | Short

Online Note Services - notes.io

Hari ini selasa, 1 November 2016. Gue ngalamin mimpi aneh.
Jadi waktu itu gue lagi nginep gatau dimana, kayak pulau.. terus pas gue liat ke luar jendela ada 42. Guess what? Dia lagi gatau ngapain kayanya sih pelukan sama mantannya aka az. tapi kenapa disitu ada nyokap gue juga? terus gue lewat dengan tampang ya..you know, berusaha biasa aja. Terus tiba-tiba nyokap gue manggil nama gue, katanya 42 mau ngomong sama gue. Terus gue udah deg-degan gitu kirain dia mau nyatain sesuatu, ya kayak di shoujo2 aja HAHAH. Diluar dugaan dia bilang..
42 : "Ya ikutin kata hati aja.."
Gue sempet bingung, maksud gue apa? Tapi gue disitu entah kenapa nyesek bgt denger kata2 itu apalagi az masih disebelahnya, gue ngerasa kayak ditolak, padahal nyatain aja nggak. Gue langsung marah gatau kenapa dan ngebantah,
"Maksud lo ikutin kata hati apa?" Terus gue ketawa miris, "Emangnya lo tau apa?" dan blabla gue lupa intinya niat awal gue mau ngebantah kalo gue suka sama dia. Pride over truth, after all. Terus dari situ ganti ke mimpi yang lain, gue ngasih hadiah ke az soalnya dia ulang tahun, banyak juga anak alba yang mau ngasih. pas gue masuk ke ruangannya, gue lgsg kasih hadiahnya trs bilang hbd, dan dibelakangnya ada 42, cuma dia lagi ngeliat kesamping kaya lagi mikirin sesuatu. abis itu gue keluar, masih dgn rasa nyeseknya. dan gatau knp kebawa sampe bangun. sampe sekarang gue berusaha nyari tau apa maksud dia ngomong ikutin kata hati aja...
apa gue mimpi itu gara2 gue terlalu cemas az mau pindah beneran ke 85?
terus berarti gue masih sayang sm 42?
the fuck...
gue capek, udah dulu jadi orang ketiga. sekarang dia malah suka sama temen gue. what a cruel world that i live in. Hahaha.
But again, what does he's trying to say to me?
     
 
what is notes.io
 

Notes.io is a web-based application for taking notes. You can take your notes and share with others people. If you like taking long notes, notes.io is designed for you. To date, over 8,000,000,000 notes created and continuing...

With notes.io;

  • * You can take a note from anywhere and any device with internet connection.
  • * You can share the notes in social platforms (YouTube, Facebook, Twitter, instagram etc.).
  • * You can quickly share your contents without website, blog and e-mail.
  • * You don't need to create any Account to share a note. As you wish you can use quick, easy and best shortened notes with sms, websites, e-mail, or messaging services (WhatsApp, iMessage, Telegram, Signal).
  • * Notes.io has fabulous infrastructure design for a short link and allows you to share the note as an easy and understandable link.

Fast: Notes.io is built for speed and performance. You can take a notes quickly and browse your archive.

Easy: Notes.io doesn’t require installation. Just write and share note!

Short: Notes.io’s url just 8 character. You’ll get shorten link of your note when you want to share. (Ex: notes.io/q )

Free: Notes.io works for 12 years and has been free since the day it was started.


You immediately create your first note and start sharing with the ones you wish. If you want to contact us, you can use the following communication channels;


Email: [email protected]

Twitter: http://twitter.com/notesio

Instagram: http://instagram.com/notes.io

Facebook: http://facebook.com/notesio



Regards;
Notes.io Team

     
 
Shortened Note Link
 
 
Looding Image
 
     
 
Long File
 
 

For written notes was greater than 18KB Unable to shorten.

To be smaller than 18KB, please organize your notes, or sign in.