Online note taking app - Notes.ionotes

Fast | Easy | Short

Online Note Services - notes.io

1. What do you think of me, iTunes?
spotify*) all men are pigs-studio killers

2. Will I have a happy life?
illuminated-hurts (aka no lmao rip

3. What do my friends really think of me?
skinny love-birdy (???

4. Do people secretly lust after me?
her name is alice-shinedown (wh

5. What does [insert significant other] think of me?
king for a day-pierce the veil (oh my god no

6. How can I make myself happy?
sex yeah-marina and the diamonds (/leaves room

7. What should I do with my life?
we stitch these wounds-black veil brides

8. Why must life be so full of pain?
g.u.y-lady gaga (totally answers it

9. How can I maximize my pleasure during sex?
perfect weapon-black veil brides (aka wtf why

10. Will I ever have children?
vanity-mindless self indulgence (no

11. Will I die happy?
bubblegum bitch-marina and the diamonds (wh

12. Can you give me some advice?
alphabet boy-melanie martinez (fuck all your abcs

13. What do you think happiness is?
with ears to see and eyes to hear-sleeping with sirens (wtf this is a p depressing song tho lmamo

14. What's your favourite fetish?
sugarcane-missy higgins (spoopy scary skeletons yeah no

15. Will I get far in life?
gasoline-halsey (in me mums car

16. How do my friends see me?
bang bang bang-bigbang

17. Where will I get married?
shampain-marina and the diamonds (aka not getting married nice try ;)

18. What is my best friend's theme song?
hurricane-thirty seconds to mars (oh dear

19. What is the story of my life?
prom night-jeffree star (js

20. What is/was high school like?
counting bodies like sheep-a perfect circle (im laughing so hard

21. How can I get ahead in life?
habits-tove lo (gotta stay high all the time thank you

22. What is the best thing about me?
primadonna-marina and the diamonds

23. How is today going to be?
goodbye agony-black veil brides

24. What song describes my parents?
knives and pens-black veil brides (no

25. My grandparents?
numb-linkin park (oh my god stop

26. How is my life going?
lolita-the veronicas (shfsjkdfksdhfkjsdhfkjsdx

27. What song will they play at my funeral?
how to be a heartbreaker-marina and the diamonds (oh gosh golly gee

28. How does the world see me?
castle-halsey

29. What is my signature dancing song?
lies-marina and the diamonds (sdhbskh

30. What do I think my current theme song is?
happy-marina and the diamonds (mm.. maybe a little?

31. What does everyone else think my current theme song is?
hypnotic-zella day (oh nice i love this song ;)))))))

32. What do I really want from life?
savages-marina and the diamonds (???

33. What should I do to help others?
skinny-edith backlund (i feel like this is a little insulting lmfao...

34. What should I do to help myself?
happy song-bring me the horizon ("so lets all sing along a little goddamn louder to a happy song and pretend its all okay" yeah i guess so

35. What should I do to succeed in life?
i'm a ruin-marina and the diamonds (pls

36. What is my one most important goal in life?
caramel heaven-last note

37. What do I get the most pleasure from?
bruises and bitemarks-good with grenades (HOW TF DID I KNOW THIS WOULD BE CHOSEN JS but i mean.. uh.. yeahcough

38. What do people assume when they first look at me?
beauty killer-jeffree star (goddamn right ;)))

39. What Will be a big challenge in life for me?
hollaback girl-gwen stefani (i heard that you were talking shit and didnt think that i would hear it

40. Am I a good boyfriend/girlfriend?
i write sins not tragedies-panic! at the disco (aka hell no lmao
     
 
what is notes.io
 

Notes.io is a web-based application for taking notes. You can take your notes and share with others people. If you like taking long notes, notes.io is designed for you. To date, over 8,000,000,000 notes created and continuing...

With notes.io;

  • * You can take a note from anywhere and any device with internet connection.
  • * You can share the notes in social platforms (YouTube, Facebook, Twitter, instagram etc.).
  • * You can quickly share your contents without website, blog and e-mail.
  • * You don't need to create any Account to share a note. As you wish you can use quick, easy and best shortened notes with sms, websites, e-mail, or messaging services (WhatsApp, iMessage, Telegram, Signal).
  • * Notes.io has fabulous infrastructure design for a short link and allows you to share the note as an easy and understandable link.

Fast: Notes.io is built for speed and performance. You can take a notes quickly and browse your archive.

Easy: Notes.io doesn’t require installation. Just write and share note!

Short: Notes.io’s url just 8 character. You’ll get shorten link of your note when you want to share. (Ex: notes.io/q )

Free: Notes.io works for 12 years and has been free since the day it was started.


You immediately create your first note and start sharing with the ones you wish. If you want to contact us, you can use the following communication channels;


Email: [email protected]

Twitter: http://twitter.com/notesio

Instagram: http://instagram.com/notes.io

Facebook: http://facebook.com/notesio



Regards;
Notes.io Team

     
 
Shortened Note Link
 
 
Looding Image
 
     
 
Long File
 
 

For written notes was greater than 18KB Unable to shorten.

To be smaller than 18KB, please organize your notes, or sign in.